ϟProud Of You.




28/6/2012
Thursday, June 28, 2012 | 10:59 PM | 0 Students
assalamualaikum awok awok, lama dah tak update ni. debu dah dia, alolo sian baby kita ni. haha. psst, nak melayan perasaan sat. meh meh baca :')

alright, harini my loving hubby nak pergi sambung study dekat selangor. jauh jugak kan? haihhh, mulai harini aina hidup tanpa dia disisi aina. hmm, 10 bulan dia pergi. lama bagi saya sayangg... berat sangat nak bagi awak pergi. tapi ini semua untuk masa depan awak. hm, tape laa.. saya terpaksa bekorban rasa rindu saya terhadap awak. saya tahu, someday awak akan balik jugak jumpa saya. saya akan tunggu.. k, 3 hari sebelum dia pergi, aina ada jumpa dia. k, itu kali terakhir aina jumpa dia. macam-macam perkara kite orang berjanji. aina tahu.. dia akan pegang janji dia dan aina akan pegang janji aina. k, 10 bulan je aina.. 10 bulan. tak lamaa. BE STRONG aina :') awakk.. kite tunggu awak balik. awak jangan lama2 sangat dekat sana k? saya akan tunggu kepulangan awak. saya janji :) awak dekat sana study rajin2 k. saya tahu awak boleh, saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak. sayang.. jaga diri. saya disini sentiasa sayangkan awak, rindukan awak... ILOVEYOU SO MUCH 




Older Post